خبرگزاری کار ایران

به‌روزرسانی تجهیزات آتش نشانی با هزینه بیش از دوهزار میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۶۹

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: به ‌روزترین مرکز فرماندهی و اتاق فرمان سازمان آتش نشانی کشور در اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آتشپاد محسن گلابی با شاره به بهره برداری از تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: کاهش 9 درصدی آمار حریق از 4 هزار و 834 مورد در سال 96 به 4 هزار و 416 مورد در سال 99، کاهش متوسط زمان رسیدن از 4 دقیقه و 24 ثانیه در سال 96 به سه دقیقه 49 ثانیه که در نوع خود در سطح دنیا بی نظیر است که ما در اصفهان موفق به انجام آن شده‌ایم.

وی ادامه داد: افزایش 43 درصدی آمار خدمات ایمنی و دریافت لوح تندیس سه ستاره در دومین جشنواره تعالی سازمان از جمله برخی دستاوردهای سازمان آتش نشانی در این دوره مدیریتی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه به ‌روزترین مرکز فرماندهی و اتاق فرمان سازمان آتش نشانی کشور در اصفهان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، تاکید کرد: مدیریت هوشمند حوادث با استفاده از فناوری ‌ها و امکان فرماندهی حوادث در سطح شهر از اهداف ساخت این مرکز فرماندهی است.

وی با بیان اینکه 17 پروژه عمرانی در سازمان آتش نشانی در حال انجام است، اضافه کرد: 8 دستگاه خودروی اطفائیه و نردبام تا دو ماه آینده به ناوگان اتش نشانی اصفهان اضافه می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تاکید کرد: 51 خودرو و تجهیزات جدید برای تقویت و ارتقای سطح خدمات ایمنی و آتش نشانی شهر اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر 2080 میلیارد ریال خریداری شده است که با اضافه شدن آنها به ناوگان ضریب ایمنی شهر اصفهان افزایش می یابد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز