خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از خط تولید گیاهان دارویی در آران و بیدگل/تخصیص بیش از یکهزار میلیارد تومان اعتبار برای تولید و فرآوری گیاهان دارویی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۵۱۱

معاون امور سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: توجه به کارکرد و حمایت از مشارکت های مردمی با هدف تقویت اقتصاد و فقر زدایی و تولید محصولات دارویی بر پایه ظرفیت مناطق مستعد از اهداف راه اندازی شرکت های دارو سازی گیاهی در مناطق برخوردار مانند کاشان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، با اشاره به حمایت دولت از فرصت های شغلی به ویژه در مناطق محروم و روستایی کشور گفت: طی سال های اخیر کارهای ارزنده و ماندگار فراوانی در حوزه سرمایه گذاری،تولید و اشتغال، با همکاری و تعامل نهاد های مالی کشور از جمله صندوق کارآفرینی امید محقق شده است که از  آنها  می توان به عنوان قانون و پشتوانه اشتغال پایدار روستایی نام برد.

معاون امور سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری خاطر نشان شد: یکی از نمونه های موفق سرمایه گذاری، که مدیران مجموعه توانستند با دریافت تسهیلات ارزان قیمت و خرید تجهیزات زمینه اشتغال ۷۰ نفر از  بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار را فراهم آورند، شرکت تعاونی بانوان یاس کبود کاشان است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این مراسم  با بیان اینکه حمایت از طرح های کوچک و بزرگ تولیدی جز برنامه های اصلی و ادامه دار صندوق در تمامی نقاط کشور است تصریح کرد: برای تولید و فرآوری گیاهان دارویی هزار و سیصد میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به همراه بازپرداخت های طولانی مدت در سال جاری برای کل کشور در نظر گرفته اییم.

اصغر نورالله زاده افزود: استان اصفهان یکی از بی نظیرترین مناطق کشور است که برآورد ارزش اقتصادی بسیار خوبی دارد و بهترین و اولین طرح های پایدار صندوق با مشارکت  خانوادگی بالای ۲۵ نفر در آن اجرا شده و پس از آن توانستیم با استفاده تجربه های موفق در این استان، آنها را  به سایر بخش های کشور تعمیم بدهیم.

 در مراسمی و  باحضور معاون توسعه مناطق روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور،  خط تولید گیاهان دارویی در علی آبادکویر شهرستان آران وبیدگل به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
سعید غلامی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز