خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه کاشان مطرح کرد:

راه اندازی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۱۹

فرماندار ویژه کاشان گفت: روابط عمومی ها می توانند در پی تعامل سازنده با قاطبه مردم و همچنین رسانه ها باعث افزایش تفاهم و مشارکت اجتماعی مردم در اجرای مناسب و مطلوب وظایف آن دستگاه و یا نهاد اجرایی باشند.

به گزارش ایلنا ازکاشان؛ علی اکبر مرتضایی با اشاره به 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: روابط عمومی همچون قلپ پنده یک سازمان و پل ارتباطی آن دستگاه با مردم است.

وی ادامه داد: در عصر ارتباطات کنونی نقش روابط عمومی ها برای هر سازمان بسیار حیاتی و سامانه مشورتی، یکی از عناصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمان است.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: روابط عمومی می تواند در پی تعامل سازنده با قاطبه مردم و همچنین رسانه ها باعث افزایش تفاهم و  مشارکت اجتماعی مردم در اجرای مناسب و مطلوب وظایف آن دستگاه و یا نهاد اجرایی باشد.

وی تاکید کرد: نگاه کنونی مسئولین و مدیران دستگاه های دولتی و حتی شرکت های خصوصی به روابط عمومی ها در سطح جهان ویژه و حساس است و بخش عمده رضایتمندی اجتماعی در نهادها و دستگاه های اجرایی و رضایت مشتریان در شرکت های خصوصی با عملکرد مطلوب روابط عمومی ها حاصل می‌شود.

مرتضایی با اشاره به اینکه بیش از 100 مسوول روابط عمومی در بین دستگاه ها و موسسات کاشان وجود دارد، افزود: برای بهره مندی و همپوشانی از خدمات دستگاه های مختلف توسط مردم لازم است تمامی روابط عمومی های شهرستان کاشان در قالب یک شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان و با استفاده از روال و برنامه مشخصی فعالیت کنند.

وی ادامه داد:  تقویت شان و منزلت روابط عمومی ها در ادارات و دستگاه های دولتی و غیردولتی مورد تاکید تمام مدیران و کارشناسان این حوزه است و آگاهی به جایگاه روابط عمومی ها و حفظ جایگاه آنها می تواند با تشکیل جمع ساماندهی شده از روابط عمومی های شهرستان کاشان انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز