خبرگزاری کار ایران

در کمتر از دو ساعت رخ داد؛

۱۰ مصدوم در حوادثرانندگی خمینی‌شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۲۳

طی تصادف دو دستگاه موتورسیکلت و همچنین واژگونی پراید، ۱۰ نفر مصدوم شدند.

ایلنا: مسئول امور پایگاه‌های شهرستان خمینی شهر گفت: ساعت ۱۸:۱۷ یکم مهرماه، طی تماس تلفنی با اتاق فرمان۱۱۵ فوریت‌های پزشکی این شهرستان اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور کمربندی خمینی شهر - نجف آباد واژگون و ۵ سرنشین آن مصدوم شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، حسینی افزود: پس از اعلام گزارش، دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ و یک واحد آمبولانس هلال احمر بر بالین مصدومان حاضر و ۵ مصدوم این حادثه را پس از انجام اقدامات اولیه شامل: سرم‌تراپی، جلوگیری از خونریزی و آتل بندی توسط تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ به بیمارستان شهید منتظری شهرستان نجف آباد منتقل نمودند.
حسینی با بیان حادثه‌ای دیگر در فاصله زمانی یک ساعت، تصریح کرد: ساعت ۱۹:۴۷ طی تماس تلفنی با اتاق فرمان این شهرستان اعلام شد دودستگاه موتورسیکلت درخیابان آیت ا… مطهری بایکدیگر برخورد کرده و ۵ نفر سرنشین آنهامصدوم شده‌اند.
وی اظهار داشت: پس از اعلام این گزارش دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵و یک واحد آمبولانس هلال احمر بر بالین مصدومان حاضر و پس از انجام اقدامات اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵، هر ۵مصدوم را به بیمارستان شهید اشرفی شهرستان خمینی شهر منتقل نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز