خبرگزاری کار ایران

تولید سالانه ۳۳۰ هزار تن آهک درذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۹

مراحل طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی کارگاه جدید آهک شرکت انجام و آماده تولید و بهره برداری است.

ایلنا: آهک به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مواد مصرفی کارخانه ‌های تولید فولاد از اهمیت بسزایی در این صنعت برخوردار است، بدلیل همین اهمیت بود که مراحل طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی کارگاه جدید آهک در ذوب آهن اصفهان انجام و آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، مدیر ارشد مهندسی شرکت ذوب آهن اصفهان در این خصوص گفت: مراحل طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی کارگاه جدید آهک شرکت انجام و آماده تولید و بهره برداری است.

مهدی نصر ظرفیت تولید فعلی واحد آهک شرکت ذوب آهن را حدود ۳۳۰ هزار تن در سال اعلام کرد و اظهار داشت: بر اساس نیاز طرح توازن و طرح‌‌های جذب چدن، احداثواحد جدید به منظور پوشش نیاز طرح‌های مذکور الزامی شد و احداثیک واحد ۲۰۰ هزار تن در دستور کار معاونت برنامه ‌ریزی و توسعه قرار گرفت.

وی هزینه احداثاین کارگاه را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بیان کرد و افزود: حدود یکهزار تن سازه و اسکلت فلزی، ۴۰۰ تن تجهیزات مکانیکی و ۱۵۰ تن تجهیزات برقی برای این کارگاه تامین و نصب شد.

مدیر ارشد مهندسی شرکت ذوب آهن اصفهان بیان داشت: پس از انجام مرحله مطالعاتی در مدیریت ارشد مهندسی کارخانه، با توجه به محدودیت فضا برای اجرای این طرح از بین تکنولوژی ‌های مطرح و به‌ روز دنیا، کوره‌‌های عمودی دو قلوی MAERZ که از معتبر‌ترین سازندگان اروپایی محسوب می‌شود، انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز