خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان خبر داد:

تعامل و همکاری میان کانون وکلای دادگستری و شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۵۲

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان از تعامل و همکاری بیش از پیش میان کانون وکلای دادگستری و شهرداری اصفهان خبرداد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، لیلا رئیسی در دیدار قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در کانون وکلا و شهرداری اصفهان برای ارتقاء سطح تعامل و همکاری میان طرفین، اظهار داشت: کانون وکلای دادگستری استان اصفهان آماده است تا در زمینه رفع مشکلات حقوقی شهرداری اصفهان، مشاوره های مفید حقوقی ارائه دهد.

وی افزود: تجارب مدیریتی مختلف نشان داده است که همه ساله، بخش قابل توجهی از وقت شهرداران و دیگر مدیران ادوار مختلف در شهرداری اصفهان، صرف دفاع در محاکم قضایی در پرونده های مطروحه از سوی شکات عمومی و خصوصی شده و به همین دلیل، کانون وکلای دادگستری اصفهان با دارا بودن ظرفیت علمی و تجربی والای وکلای برجسته و شهیر اصفهانی می تواند در راستای گره گشایی از این پرونده ها، خدمات شایان توجهی را به شهرداری اصفهان ارائه کند.

شهردار اصفهان نیز با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات کانون وکلای دادگستری اصفهان اظهار داشت: کانون وکلای دادگستری همانند شهرداری، یک موسسه غیردولتی عمومی با کارکردهای حاکمیتی است که در نبود حمایت های مالی و سازمان یافته مناسب، تاکنون به خوبی توانسته است نقش خود را در راستای وظایف ذاتی خویش ایفا کند.

قدرت الله نوروزی با اشاره به وجود زمینه های تعامل و همکاری مشترک میان کانون وکلای دادگستری و شهرداری، افزود: وجود بخش های حقوقی مختلفی در شهرداری اصفهان و نیز ماموریت ها و مسئولیت های مشترک در زمینه آگاهی بخشی حقوقی به شهروندان، راه را برای تعاملات هر چه بیشتر میان این دو مجموعه فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد فراروی کانون های وکلای دادگستری تصریح کرد: امروزه شرایط شغلی و معیشتی برای وکلا، بیش از پیش دشوار شده و متاسفانه انتظارات نهاد وکالت از نهادهای مربوطه نیز به خوبی محقق نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز