خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته دفاع مقدس:

پیکر ۶ لاله گلگون در اصفهان تشییع می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۲

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته‌ی دفاع مقدس ۶ شهید در استان اصفهان تشییع می شوند که از این تعداد ۳ شهید گمنام و ۳ نفر شناسایی شده‌اند.

ایلنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: به مناسبت هفتهٔ دفاع مقدس ۶ شهید در استان اصفهان تشییع می‌شوند که از این تعداد ۳ شهید گمنام و ۳ نفر شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان با اشاره به اینکه یکی از شهدای گمنام در مرکز آموزش توپخانه ارتش اصفهان و دو نفر دیگر در کوهپایه به خاک سپرده می‌شوند ادامه داد: در این زمینه ۳ شهید شناسایی شده‌اند که ۲ نفر متعلق به اصفهان و یک نفر متعلق به یکی از شهرستان‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه این شهدا را ۳۰ شهریور ماه جاری تحویل می‌گیریم، اظهار داشت: از شنبه به مدت سه شب، ویژه برنامه‌ای را برای این شهدا خواهیم داشت و سپس در روز سه‌شنبه تشییع می‌شوند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مجتبی شیروانیان با اشاره به افتتاح گروه علوم و معارف دفاع مقدس در تعدادی از دانشگاه‌ها، بیان داشت: تعداد ۴۰ مستند برای سرداران شهید طراحی شده که تابه حال ۲۰ مستند ساخته شده است؛ مستند شهید عبدالرسول زرین نیز همزمان با هفته دفاع مقدس کلید می‌خورد.

وی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس شامل برگزاری نمایشگاه آبرنگ دفاع مقدس اثر استاد شعرباف در نگارستان امام خمینی(ره)، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در باغ غدیر، تشکیل معراج شهدا و برگزاری ویژه برنامه شبی با شهدای گمنام در محل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و برگزاری کارگاه آموزشی نخستین جشنواره ادبی دفاع مقدس با عنوان خط انار از جمله برنامه‌های این بنیاد در هفتهٔ دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در سال ۱۳۶۸ با امر و تدبیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) تشکیل و سازماندهی شد؛ در حقیقت ایشان قبل از همهٔ ما، دغدغهٔ حفظ آثار دفاع مقدس را داشته‌اند.

شیروانیان، با بیان اینکه گنجینهٔ تمام‌نشدنی دفاع مقدس باید حفظ شود تا همهٔ آیندگان از آن استفاده کنند، افزود: به گفتهٔ امام خمینی(ره)، جبهه، دانشگاه بود و خروجی‌های این دانشگاه باعثشد که امروز، کشور ما در تمام عرصه‌ها در منطقه حرف اول را بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز