خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری اصفهان تأکید کرد:

برای حفاظت از محیط‌زیست بازیافت کامل پسماند ضروری‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۵۸

دقت نظر در پروسه جداسازی، حمل و نقل ایمن زباله‌ها و بازیافت کامل پسماند در شهر ضروری است.

ایلنا: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: انتظار می‌رود در راستای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی به سمت بازیافت کامل پسماند حرکت کرده و از دفن زباله در بلند مدت جلوگیری نماییم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در اولین کارگروه مدیریت پسماند استان که با حضور اعضاء در استانداری برگزار شد، افزود: جهت‌گیری برای توسعه نباید با مسائل زیست محیطی در تعارض باشد.

وی با اشاره به محوریت اجرایی مدیریت پسماند توسط شهرداری‌ها افزود: وی با تأکید بر لزوم توجه به مقوله مدیریت پسماند و لزوم توجه جدی به مقوله مهم فقه شهری از شهرداری‌ها و متولیان امر خواست تا در این زمینه ‌‌نهایت دقت لازم را به‌کار گیرند.

معاون استاندار اصفهان لزوم یکپارچه سازی زباله‌های عفونی و پزشکی در سطح شهر‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: در این پروسه لازم است دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی همکاری ویژه‌ای را مدنظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه بازیافت زباله‌های عفونی با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد، تصریح کرد: اهتمام ویژه و دقت نظر در پروسه جداسازی، حمل و انتقال ایمن زباله‌ها ضروری‌ست.

جمالی‌نژاد تأکید کرد: ارتباط مستقیم این مسئله با بهداشت محیط و سلامت شهروندان، اهمیت موضوع و توجه به آن را دوچندان می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز