خبرگزاری کار ایران

با نظر هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان:

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۲۳

با نظر هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، سعید آذری باز هم مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن شد و از خدمات خسرو ابراهیمی مدیرعامل پیشین تجلیل به عمل آمد.

ایلنا: با نظر هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن، سعید آذری باز هم مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن شد و از خدمات خسرو ابراهیمی مدیرعامل پیشین تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در جلسه تودیع و معارفه مدیران عامل سابق و جدید این باشگاه، سعید محمدی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، سعید آذری را چهره شناخته شده ورزش کشور دانست و گفت: امید است با مدیریت و نگرش جدید در باشگاه، شاهد تحول و رویکرد نوین اقتصادی باشیم که در این راستا باید راهکارهایی برای درآمد زایی تبیین و تعیین شود.

وی به پتانسیل بالای باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و افزود: با تلاش، همکاری و همفکری اعضاء باشگاه در آینده علاوه بر فوتبال شاهد فعالیت دوباره تیم‌های دیگر نیز خواهیم بود. از جمله والیبال نشسته که ذوب آهن مقام قهرمانی جهان را نیز در این رشته کسب کرده است.

همچنین آذری مدیرعامل این باشگاه، خسرو ابراهیمی را افتخار ورزش ذوب آهن دانست و افزود: جامعه ورزش کشور مدیون ذوب آهن است، زیرا ورزشکاران شاخصی در عرصه جهانی و کشور معرفی نموده است.

وی به استعداد فراوان این باشگاه برای درخشش در عرصه‌های جهانی اشاره کرد و گفت: با کمک اعضای هیات مدیره و استفاده بهینه از منابع موجود، برنامه ریزی مدونی صورت می‌گیرد تا از شرایط سخت کنونی گذر و به اهداف تعیین شده دست یابیم.

خسرو ابراهیمی نیز طی سخنانی از شرایط رو به بهبود تیم فوتبال ذوب آهن خبر داد و برای مجموعه باشگاه آرزوی موفقیت نمود.

سعید آذری که متولد اول فروردین‌ماه سال ۱۳۴۷ است، در سال ۱۳۸۳ توسط مسعود ابکاء مدیر عامل وقت ذوب‌آهن که رئیس هیات مدیره باشگاه نیز بود، به سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن منصوب شد و در یک دوره ۵ ساله سکان مدیریتی ورزش ذوب‌آهن را به دست گرفته بود.

در سال ۱۳۸۸ و با مدیریت سعیدآذری، ذوب‌آهن اصفهان در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال، هندبال، فوتبال، وزنه‌برداری آقایان و هندبال، والیبال، تنیس روی میز، شنا و کاراته بانوان به قهرمانی رسید و اکثر این تیم‌ها در مسابقات آسیایی حضور یافتند. در این میان تیم فوتبال ذوب آهن با به دست آوردن مقام قهرمانی جام حذفی و مقام نایب قهرمانی لیگ کشور با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت، وی همچنین از سال۱۳۸۸ مدیر عامل باشگاه‌های نساجی مازندارن و استیل آذین تهران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز