خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان:

مردم از ما انتظار و توقع برقراری امنیت را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۷

احمد خسروی رییس کل دادگستری استان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان تعامل بیشتر دادگستری با ضابطان به خصوص نیروی انتظامی را خواستار شد.

ایلنا: احمد خسروی رییس کل دادگستری استان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان تعامل بیشتر دادگستری با ضابطان به خصوص نیروی انتظامی را خواستار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در این دیدار احمد خسروی رییس کل دادگستری استان تعامل بیشتر دادگستری با ضابطان به‌خصوص نیروی انتظامی را خواستار شد و گفت: هرچه این تعامل و هماهنگی و همکاری نزدیک‌تر و بیشتر باشد، نظم و امنیت عمومی مطلوب‌تر را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مردم از ما انتظار و توقع برقراری امنیت دارند و نیروی انتظامی به عنوان خط مقدم این جبهه باید با حضور به‌موقع و سریع در صحنه با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی مقابله و با برخورد قانونی و قاطعانه با تمامی نیرو و قوا در جهت تحقق این مهم اقدام نماید.
رییس کل دادگستری استان همچنین تأکید کرد دستگاه قضایی نیز آمادگی کامل دارد تا با تعامل بیش از پیش با این نیرو در جهت رسیدگی سریع در پرونده‌های جرایم خشن در برقراری نظم و امنیت و مهم‌تر از آن احساس امنیت پایدار برای مردم اقدام لازم را معمول دارد.
وی در پایان به افرادی که اقدام علیه نظم و امنیت جامعه را در سر می‌پرورانند هشدار داد: دستگاه قضایی استان با اعمال قانون به‌موقع و جدی اشد مجازات‌های قانونی را برای اینگونه افراد در نظر خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز