خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

پذیرش شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بازار فرابورس

کد خبر : ۱۰۴۷۱۴

معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از برگزاری جلسه معارفه شرکت فولاد هرمزگان جنوب در محل سازمان بورس اوراق بهادار تهران خبر داد.

ایلنا: معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، از برگزاری جلسه معارفه شرکت فولاد هرمزگان جنوب در محل سازمان بورس اوراق بهادار تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ امیر حسین نادری در این رابطه گفت: طی جلسه‌ای که ۱۷ شهریورماه با حضور آقایان دکتر صالح آبادی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار تهران، امیر هامونی رئیس فرابورس، علم الهدی مدیر پذیرش فرابورس و سایر مسئولین فرابورس برگزار شد، به تشریح پتانسیل‌های فولاد هرمزگان و پاسخ به سوالات حاضرین پرداخته شد.

وی پاسخگویی به سؤلات مطرح شده در خصوص نحوه تامین گندله مورد نیاز فولاد هرمزگان بود را یکی از نکات برجسته برگزاری این جلسه خواند و در همین رابطه ادامه داد: با توجه به سهمیهٔ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تنی فولاد هرمزگان از ایمیدرو برای دریافت گندله و حمایت فولاد مبارکه جهت تامین گندله مورد نیاز، از این بابت نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت ضمن اینکه در این جلسه اعلام شد که افزایش سرمایه فولاد هرمزگان قبل از ورود به فرابورس از ۹۴۰۰ میلیارد ریال به ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

امیرحسین نادری با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان از زیرمجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان است و ۱۰۰ درصد سهام آن متعلق به مجموعه فولاد مبارکه اصفهان می‌باشد گفت: با توجه به وجود نوارنقاله‌های ۰۲c۰۵ &۰۲c۰۵a در محل نصب و تغییراتی که در شوت خروجی بوم جدید انجام شد امکان شارژ مواد بر روی دو نوار همچنین برداشت همزمان توسط دو دستگاه بوم ریکلایمر وجود دارد که با فراهم شدن قابلیتهای ذکر شده می‌توان از بوم ریکلایمر موجود برای برداشت و ارسال سنگ آهن مورد نیاز واحد گندله سازی استفاده نمود و بوم ریکلایمر جدید را جهت برداشت و ارسال گندله به مدولهای احیاءمستقیم موجود و مگامدولهای شهید خرازی تخصیص داد.

وی تصریح نمود: اجرای این پروژه که با همکاری کارکنان و کار‌شناسان فولاد مبارکه و پیمانکاران داخلی انجام شد علاوه بر صرفه جویی ارزی و ریالی موجبات تقویت دانش فنی کارکنان شرکت فولاد مبارکه را نیز به همراه داشته است.

ایشان در پایان از مساعدت معاونت‌های طرح و توسعه، خرید، امور مهندسی، مدیریت و کار‌شناسان ناحیه آهن سازی، مدیریت و پرسنل شرکت مهندسی کویر(پیمانکار پروژه) که در طول اجرای پروژه، ‌‌نهایت همکاری را داشته‌اند تشکرو قدردانی نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز