خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان اصفهان:

با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به شدت برخورد خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۳۶

اولین نشست مدیران قضایی استان و قضات محاکم و دادسراهای عمومی و انقلاب اصفهان با حضور رییس کل دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

ایلنا: احمد خسروی رییس کل دادگستری استان در اولین نشست مدیران قضایی استان و قضات محاکم و دادسراهای عمومی و انقلاب اصفهان، ضمن بیان جایگاه ویژه و ممتاز دادگستری کل استان اصفهان به لحاظ دارا بودن قضات شریف و کاردان آن در کشور بیان داشت: اولین نشست مدیران قضایی استان و قضات محاکم و دادسراهای عمومی و انقلاب اصفهان با حضور رییس کل دادگستری استان اصفهان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، احمد خسروی رییس کل دادگستری استان در این جلسه، ضمن بیان جایگاه ویژه و ممتاز دادگستری کل استان اصفهان به لحاظ دارا بودن قضات شریف و کاردان آن در کشور بیان داشت: از تمامی ظرفیت‌های این دادگستری در جهت حفظ این‌جایگاه و ارتقاء هرچه بیشتر و بهتر آن استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه قضایی بیان داشت: تمام تلاشمان را برای تحقق دو مطالبه ایشان که همانا سلامت و کارآمدی دستگاه قضایی است معطوف می‌کنیم.
رییس کل دادگستری در ادامه خاطر نشان ساخت: همه واحد‌ها و قسمت‌های دادگستری باید در خدمت قاضی باشند چرا که هدف نهایی، صدور حکم صحیح ومتقن است به همین لحاظ باید تمامی قسمت‌ها و واحدهای اداری دادگستری با انجام وظایف خود محیط مناسب را برای رسیدگی قضات به مطالبات مردم و پرونده‌ها ایجاد کنند.

وی همچنین تصریح کرد تمام همتم را برای رعایت شأن و جایگاه دادگستری مصروف می‌کنم و کوچک‌ترین مسایل که به این‌جایگاه خدشه وارد کند را نمی‌پذیرم و تحمل آن بسیار سخت است.
خسروی با اشاره به حادثه اخیر خیابان کاشانی اصفهان نیز بیان داشت: قضات شریف توجه داشته باشند درپرونده‌های مهم و خاص امنیتی که بحمدا… تعداد آن با توجه به وسعت و جمعیت این استان بسیار ناچیز است با مدیریت زمانی و قضایی مورد توجه ویژه قرار گیرد و برهم زنندگان نظم وامنیت جامعه بدانند دستگاه قضایی استان با عزمی جازم با شدت با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

رییس دستگاه قضایی استان در پایان به تقویت واحد روابط عمومی دادگستری تأکید و بیان داشت: روابط عمومی مغز متفکر دادگستری است و با هنر خود می‌تواند باطلاع رسانی صحیح فعالیتهای ارزنده و زحمات قضات شریف را به افکار عمومی منعکس کند و نیازاست برای این واحد ارزش و اهمیت ویژه قائل شد و در جهت تقویت آن تلاش خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز