خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل قطار شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

ساخت 12 ایستگاه خط دو متروی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۱۶۱

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان گفت: حفاری 6.5 کیلومتری جبهه غربی خط دوم مترو( از غرب به شرق) از هفته جاری با تی بی ام با قطر 9.5 متر آغاز می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا بنکدار هاشمی با اشاره به اینکه از هفته جاری عملیات حفاری جبهه غربی خط دوم متروی اصفهان آغاز خواهد شد، اظهار کرد: اولین ایستگاه در جبهه غربی ایستگاه مدرس نجفی است و ادامه مسیر بعد از خیابان مدرس نجفی، از هسته مرکزی شهر، میدان امام حسین (ع)، خیابان آیت اله طالقانی، خیابان صاحب روضات و خیابان کهندژ خواهد بود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان بیان کرد: حفاری تونل در جبهه غربی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا و با یک دستگاه حفار به قطر ۹.۵ متر انجام می شود.

وی با اشاره به طول ۲۴ کیلومتری خط دو متروی اصفهان، گفت: 9.5 کیلومتر از این مسیر جزو جبهه غربی است که شامل ایستگاه مدرس نجفی تا میدان شهدای خمینی شهر است.

بنکدار هاشمی افزود: 15 کیلومتر از خط دوم مترو نیز در جبهه شرقی است که در حال حاضر از مجموع 16 ایستگاه خط دوم مترو 12 ایستگاه در حال ساخت است.  

وی با اشاره به اینکه از مجموع ایستگاه ها فقط عملیات اجرایی در ایستگاه های فلسطین، هاتف، ابن سینا و امام علی (ع) هنوز آغاز نشده است، اظهار کرد: با تامین اعتبار برای احداث در این بخش هم امیدواریم سال آینده شاهد ساخت و ساز در این چهار ایستگاه باشیم.  

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مجموع طی یک سال گذشته تاکنون پنج و نیم کیلومتر حفاری در مسیر خط دوم مترو صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز