خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان مطرح کرد:

جذب حداکثری سرمایه گذاران برای توسعه صنعت در کاشان/اشتغال‌زایی و توسعه صادرات دو اصل مهم در تحقق جهش تولید

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۵۳۰

فرماندار ویژه کاشان گفت: وجود گیاهان دارویی در منطقه کاشان، یک فرصت بزرگ برای رونق اقتصادی شهرستان است.

به گزارش ایلنا از کاشان،علی اکبر مرتضایی در بازدید از شرکت طبیب دارو بیان داشت: شهرستان کاشان با وجود برند گلاب، عرقیات و گیاهان دارویی که در منطقه تولید و کشت می شود  با سرمایه‌گذاری و ترسیم مسیر علمی می‌تواند نقش بسزایی در ارز آوری و توسعه صادرات داشته باشد.

وی افزود: اشتغال زایی و توسعه صادرات دو اصل مهم در جهش تولید و توسعه صنایع است که با رفع موانع و بروکراسی اداری می توان به رفع دغدغه تولیدکنندگان پرداخت.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کاشان تصریح کرد: وجود شرکت های دانش بنیان در سطح شهرستان کاشان یک افتخار بزرگ برای منطقه است که با تولید کالاهای ساخت داخل، کشور را از واردات بسیاری از کالاهای خارجی بی نیاز ساخته است.

مرتضایی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف و برنامه های فرمانداری تا پایان دولت دوازدهم هموار سازی و جذب حداکثری سرمایه گذاران برای توسعه صنعت در شهرستان کاشان است که امیدواریم با همکاری مطلوب مدیران دستگاه ها و تولیدکنندگان به تحقق شعار سال رسیده و به اشتغال زایی بسیار مطلوب برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز