خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کاشان :

رفتار برخی اعضای شورا باعث اعتراض و بی اعتمادی مردم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۶۱۷

فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: برخی اعضای شورای شهر و روستا در کاشان به دلیل بیان اظهارات خلاف واقع و رعایت نکردن شان و جایگاه شورا باعث اعتراض و بی اعتمادی اذهان عمومی شده اند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی در حاشیه وبینار هم اندیشی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور مسئولان استانداری وفرمانداران استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: میزان مشارکت مردمی وتامین سلامت انتخابات شهرستان کاشان با همکاری تمامی مسئولین در  ادوار گذشته بسیار چشمگیر بوده و از این منظر کاشان جز شهر های شاخص استان وحتی کشور است.

او خاطر نشان کرد: شناخت قوانین انتخابات،اجرای دقیق و صعه صدر مجریان انتخاباتی در کاشان، سبب شده این شهرستان در ارزیابی های صورت گرفته توسط مسئولان استانی رتبه نخست برگزاری انتخابات سالم  وپویا را کسب کند.

فرماندار کاشان وجود تحریم ها وشرایط نامساعد اقتصادی نارضایتی مردم را به دنبال داشته است یادآور شد : گروهی هستند اقتصاد کشور را  دستاویزی برای تخریب وتضعیف دولت قرار داده اند وضروری است مدیران اجرایی برای فراهم کردن حضور حداکثری رفع نیازهای مردم را در اولویت قرار دهند.

مرتضایی برگزاری انتخابات سالم وپرشور همراه با مشارکت حداکثری را مستلزم فعالیت تمامی احزاب سیاسی شهرستان  دانست و تصریح کرد:با این وجود تبلیغات قبل از انتخابات وفضای شورا هانباید محل دعوا های سیاسی ، تسویه حساب های شخصی وجناحی است.

نماینده عالی دولت در کاشان تاکید کرد:بر این اساس پایش،نظارت وپیگیری عملکرد شوراهای شهر وروستا در فرمانداری انجام می شود وپرونده تخلف برخی از اعضا جهت بررسی وصدور رای به  هیات های رسیدگی به  تخلفات  اعضای شورای اسلامی شهر وروستا ارسال شده است.

مرتضایی با اشاره به اینکه اقدامات واظهارات برخی از اعضای شورا سبب بی اعتمادی اذهان عمومی و همچنین بروز مشکلات عدیده ایی برای فرمانداری کاشان شده است تاکید کرد :بدون شک بررسی سوابق اجرایی ومستندات قانونی که در اختیار فرمانداری قرار دارد شانس حضور بسیاری از اعضای فعلی  جهت ورود مجدد به شوراها را کم خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز