خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار خبر داد:

خروج گوشت مرغ منجمد و قطعه بندی شده از خراسان رضوی ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۷۶

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی خروج گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ قطعه‌بندی شده از خراسان رضوی را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

به‌گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان با اعلام ممنوعیت خروج گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ قطعه‌بندی شده گفت: مصوبه قبلی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی مبنی بر خروج مرغ زنده از خراسان رضوی نیز همچنان برقرار و لازم الاجراست.

وی افزود: هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار به خراسان رضوی اختصاص یافته بود که از این تعداد ۸۳۸ تُن مربوط به مشهد و باقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان است و از سهمیه مشهد ۴۱۲ تن توزیع شده و باقی آن مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هم اینک گوشت مرغ منجمد باقیمانده سهمیه مشهد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خراسان رضوی از سردخانه سرخس با انتخاب مباشر به این شهر حمل خواهد شد و این میزان به همراه ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد از سردخانه مشهد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال در شبکه توزیع طرح تنظیم بازار شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاه‌های حاشیه شهر، فروشگاه‌های بسیج و شبکه صنفی منتخب توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز