خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد:

حاکمیت هوای سرد در استان / باران و برف آخر هفته میهمان اردبیلی ها است

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۸۷۵

کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: همچنان شرایط جوی در سطح استان نسبتاً ناپایدار است و تا اواخر وقت امروز، در مناطقی از استان بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فاخری در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان اردبیل عنوان کرد: براساس نقشه های هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره هواشناسی، همچنان شرایط جوی در سطح استان نسبتاً ناپایدار و آسمان استان ابری و مه آلود بوده و تا اواخر وقت امروز(دوشنبه 3 آذر) با فعالیت این سامانه، در مناطقی از استان بارش خفیف باران (در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش خفیف برف و باران) پیش بینی می شود. 

او افزود: همچنین طی امروز با ماندگاری پرفشار سطح زمین، هوای سرد در سطح استان تداوم داشته و در طول شب ها و ساعات اولیه صبح به ویژه در صبح روز سه شنبه 4 آذر افت دما محسوس خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل ادامه داد:  اما روزهای سه شنبه و چهارشنبه جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند و افزایش نسبی دما انتظار می رود.

فاخری اذعان کرد: مجدداً آخر هفته جاری سامانه سرد و بارشی دیگری استان را فرا گرفته و از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده ضمن کاهش محسوس دمای هوا موجب بارش باران و برف در سطح استان می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز