خبرگزاری کار ایران

با انجام کنترل های نامحسوس؛

6 شکارچی متخلف در کوثر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۱۶

محیط بانان پاسگاه محیط بانی مشکول با کنترل و مراقبت نامحسوس و هوشیاری طی هفته گذشته، 6 نفر شکارچی متخلف را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، یوسف رشیدی عنوان کرد: در عملیاتی 5 نفر از شکارچیان متخلف با کنترل و مراقبت نامحسوس و هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر در ابتدای شروع به شکار بازداشت شدند.

رشیدی ادامه داد: این افراد تعداد 4 قطعه کبک و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی شهرستان کوثر تحویل داده شدند. 

او افزود: در مامورتی دیگر یک نفر شکارچی متخلف توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر و با کمک همیاران محیط زیست شناسایی و با دستور مقام قضایی و همکاری پاسگاه انتظامی در محل سکونت خود بازداشت شد.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: از این فرد نیز تعداد 34 قطعه کبک و ادوات شکار کشف و ضبط گردید و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

رشیدی اظهار کرد: شکار در کلیه مناطق شهرستان کوثر ممنوع است و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر با متخلفان برخورد می کند.

 منطقه شکار ممنوع دربند مشکول به وسعت 30 هزار هکتار با تنوع زیستی جانوری و گیاهی در جنوب شهرستان کوثر واقع شده است و یکی از زیستگاه مهم انواع گونه های حیات وحش است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز