خبرگزاری کار ایران

شهرداری کرمانشاه اعلام کرد ؛

محدودیت‌های دو هفته‌ای شامل ناوگان حمل و نقل عمومی نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۰۹

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در شهرداری کرمانشاه گفت :ناوگان حمل و نقل عمومی مشمول طرح محدودیت ها نمی شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،رضا دوستی با بیان اینکه اهداف طرح محدودیت‌ها قطع زنجیره بیماری، کاهش ترددهای غیرضروری است گفت : به دنبال اوج گرفتن بیماری کووید19 در کشور، محدودیت‌های جدید کرونایی از ( اول آذر) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه نیز آغاز شده است.

او خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی، آژانسها,میادین میوه و تره بار، بازار روزها با رعایت پروتکل های بهداشتی مشمول طرح محدودیت ها آذر ماه نمی باشند.

دوستی تصریح کرد: در کرمانشاه به دلیل محدودیت های اعلام شده پارک های کوهستان ,شرقی و غربی طاقبستان، بازار پرنده فروشها، باغ پرندگان، شهربازی و بازار خودرو تا پایان محدودیتها تعطیل می باشند.

دبیر ستاد پیشگیری و مقابله با کروناشهرداری کرمانشاه در خصوص فعالیت آرامستان‌های کرمانشاه نیز گفت: برپایی مجالس عزا یکی از کانون‌های مهم شیوع بیماری کرونا است و توصیه می‌شود مردم برای حفظ سلامت و جان خود و عزیزانشان از برگزاری مجالس عزا برای متوفیان صرفنظر کنند.

او  ادامه داد: به دستور ستاد مقابله با کرونا استان با همکاری سازمان آرامستان‌ها تا اطلاع ثانوی و تا خروج از وضعیت قرمز کرونایی در آرامستان ها محدودیت تردد خواهیم داشت و به بیشتر از 10 نفر اجازه ورود جهت مراسم تدفین و خاکسپاری داده نمی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز