خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین خبرداد:

جذب ۲۵۰ پرستار در قزوین تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۰۰

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین از جذب ۲۵۰ نیروی پرستار و کادر پرستاری تا پایان سال جاری در سطح استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،  محمد علی معصومی فر با اعلام این خبر اظهار کرد: با تصویب مجوز جذب ۱۱۱ کادر پرستاری برای مراکز آموزشی درمانی استان و ۱۴۰ پرستار و کادر پرستاری شامل کارشناس اتاق عمل ، کارشناس هوشبری و فوریت های پزشکی برای بیمارستان رحیمیان الوند، کار جذب ۲۵۰ پرستار و کادر پرستاری از طریق آزمون و تا پایان سال ۹۹ انجام خواهد شد.

معصومی فر اضافه کرد: با جذب این نیروها ضمن رفع بخشی از کمبود نیروی پرستاری بیمارستان های دانشگاه ، راه اندازی بخش های جدید بیمارستان رحیمیان نیز سرعت خواهد گرفت .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین پیشتر گفته بود که تعداد بیماران بستری با توجه به روزهای ابتدایی شیوع ویروس رشد داشته و موجب خستگی تیم درمان شده است که قطعاً آسیب‌های بیشتری را برای مردم در پی خواهد داشت.

پیمان نامدار در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین، افزود: میزان پذیرش بیماران، طبق یک‌ماه گذشته بین ۸۰ تا ۱۰۰ بیمار در روز بوده است و متاسفانه طی ماه‌های اخیر افزایش رشد بیماران بدحال را داریم.

او با بیان اینکه شهرستان‌های قزوین و البرز بیشترین آمار بستری کرونا را ثبت کرده‌اند، افزود: با توجه به نزدیکی شهرستان‌های استان نمی‌توان آمار دقیق بستری‌ها را اعلام کرد چون برخی بیماران از شهرهای مختلف در شهرستان‌های دیگر بستری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز