خبرگزاری کار ایران

با هدف همکاری های علمی و بین المللی صورت پذیرفت؛

امضای تفاهم نامه دانشگاه‌های دامغان و ایروان

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۲۸

دانشگاه دامغان و دانشگاه دولتی ایروان (Yerevan State University) تفاهم‌نامه‌ای را در راستای ارتقای همکاری‌های علمی و بین‌المللی منعقد کردند.

 به گزارش ایلنا از سمنان، هدف از این تفاهم‌نامه تقویت همکاری‌های علمی و دانشگاهی در حوزه‌های تبادل اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی، برگزاری برنامه‌های مشترک پژوهشی و رویدادهای علمی، اشتراک‌گذاری و تبادل اطلاعات، آثار آموزشی، علمی و روش‌شناختی و اجرای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی مشترک است.

دانشگاه دولتی ایروان با قدمتی بیش از 100 سال مشتمل بر دانشکده‌های تاریخ، زبان‌شناسی، شیمی، فیزیک، اقتصاد و مدیریت، ریاضی و مکانیک، زیست‌شناسی، جغرافیا و زمین‌شناسی، حقوق، شرق‌شناسی، خبرنگاری، فلسفه و روان‌شناسی، انفورماتیک و ریاضیات کاربردی، رادیوفیزیک، جامعه‌شناسی، ارتباطات و زبان‌های اروپایی و همچنین روابط بین‌الملل می‌باشد. در این دانشگاه بیش از 20000 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل و پژوهش هستند.

 دانشگاه دولتی ایروان دارای207 عضو با رتبه استاد تمام، 581 عضو با رتبه دانشیار و 375 عضو با رتبه استادیار و 453 عضو با رتبه مربی است.

این تفاهم‌نامه با اهتمام و پیگیری دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه دامغان به نتیجه رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز