خبرگزاری کار ایران

انتقاد شورای شهر تبریز از شهرداری :

برخی مدیران شهرداری کارمندان را تا ۴ عصر در سازمان نگه می‌دارند/ شیفت‌بندی حضور کارکنان شهرداری استاندارد نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۶۰۵

دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تبریز باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت های جدید به صورت ویبنار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،دویست و هشتمین جلسه شورای شهر تبریزامروز به صورت وبینار برگزار شد،شهرام دبیری، رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران شهرداری بنا بر سلیقه خود موجب حضورکارمندان تا ساعت ۴ بعداز ظهر در اداره می شوند،گفت :از مسئولان شهرداری می خواهم ضمن رسیدگی به صحت و سقم این موضوع مانع از برخوردهای سلیقه ای مدیران در خصوص امور اداری شوید.

در ادامه عبداله تقی‌پور نیز ضمن اشاره به گلایه کارکنان شهرداری تبریز به رفتارهای سلیقه ای مدیران در امر شیفت بندی گفت: همکاران شهرداری از نحوه شیفت بندی ها ناراضی هستند به خصوص در اتاق‌های شهرسازی که مراجعه شهروندان زیاد است که در واقع راه حل  کنترل مراجعه کنندگان نوبت دهی همچون بانک ها است.

اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه احداث بنیاد زائر امام رضا (ع)

لایحه شهرداری تبریز درخصوص اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات کمک به بخش عمومی جهت تکمیل پروژه احداث بنیاد زائر امام رضا (ع) استان آذربایجان شرقی‌با قید یک فوریت مورد بررسی قرار گرفت.

لایحه شهرداری تبریز درخصوص اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد ریال ازمحل اعتبارات کمک به بخش عمومی جهت تکمیل پروژه احداث بنیاد زایر امام رضا (ع) استان آذربایجان شرقی‌با قید یک فوریت به تصویب رسید.

شیفت بندی انجام شده در شهرداری استاندارد نیست

عبداله تقی پور عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شیفت بندی انجام شده در شهرداری تبریز بخصوص در حوزه شهرسازی متاسفانه براساس استانداردها نیست.

او اضافه کرد: امروز حجم مراجعه به بخش های درآمد زای شهرداری بالا است و با شیفتی شدن ادارات مراجعات با مشکل روبرو می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: می‌توانیم با رعایت پروتکل ها و کنترل مراجعات از فشار به کارمندان شهرداری و گسترش شیوع کرونا جلوگیری کنیم

او تاکید کرد: با نوبت دهی به مراجعان، همچون بانک ها طی حداقل دو هفته اخیر می توانیم این امر را جا بندازیم.

شهردار تبریز نیز در پاسخ گفت: این پیشنهاد بررسی شده و در نهایت به مناطق سازمان ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز