خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف سبزوار مطرح کرد؛

۳۵ درصد صنوف سبزوار مشمول محدودیت تعطیلی دو هفته‌ای

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۸۱

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: با توجه به اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه، ۳۵ درصد صنوف سبزوار مشمول محدودیت تعطیلی دو هفته‌ای شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، علی کیانی افزود: با توجه به وضعیت قرمز سبزوار به لحاظ شیوع ویروس کرونا، مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی تا نیمه آذر تعطیل شده‌اند. 

رئیس اتاق اصناف سبزوار ادامه داد: از مجموع ۱۷ هزار واحد صنفی سبزوار، صاحبان ۶ هزار واحد آن، مشمول محدودیت‌های مشاغل گروه دو، سه و چهار شغلی شده‌اند. 

او اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، این محدودیت‌ها شامل مشاغل گروه یک شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، مواد پروتئینی، فروشگاه‌ های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها و چاپخانه‌ها، تعمیرگاه‌ها و لوازم یدکی و مشاغل فنی نمی‌شود. 

کیانی تصریح کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، توصیه‌های بهداشتی به سایر صاحبان واحدهای صنفی این شهر ابلاغ شده است و چنانچه صاحب صنفی تخلف کند، با او برخورد می شود. 

او گفت: هفت تیم بازرسی شامل فرمانداری ویژه، اتاق اصناف، صنعت و معدن، بهداشت، اماکن، نیروی انتظامی، بسیج و تعزیرات در سبزوار فعال هستند و با واحدهای صنفی که از مصوبات ستاد مقابله با کرونا سبزوار سرپیچی کنند، برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز