خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد:

تجهیز بیمارستان مهران به دومین بخش ایزوله تنفسی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۵۷۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دومین بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان مهران راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، محمد کریمیان گفت: این بخش با ۲۲ تخت مجهز و ارائه خدمات درمانی توسط متخصصان عفونی، بیهوشی و داخلی مستقر در بیمارستان برای انجام خدمات به بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این بخش تنها مرکز ایزوله استاندارد با سیستم فشار منفی و مثبت و همچنین امکانات کامل ایزوله در استان است افزود: هم اکنون در بخش ایزوله تنفسی بیمارستان امام حسین شهر مهران ۱۴ بیمار بستری و ۲ نفر از آنها به دستگاه ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

کریمیان با بیان اینکه بخش ایزوله تنفسی این مرکز درمانی با هشت تخت فعال، تاکنون به ٧٧ بیمار کرونایی این شهرستان خدمات بستری ارائه کرده است اصافه کرد : این بخش از چندین سال پیش برای زائران اربعین تکمیل شده است و هم اکنون به بیماران بستری و قرنطینه کرونایی خدمات‌رسانی می‌کند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان مهران در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان ۳۰ هزاری نفری بر اساس آخرین آمار اعلام شده مربوط به روز گذشته، یکهزار و ۱۲ نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز