خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی صورت گرفت؛

سرهنگ نقی‌مهر رئیس پلیس فتای استان گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۴۴۰

طی مراسمی سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر رئیس پلیس فتا استان گیلان شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیین تکریم رئیس پلیس فتای استان گیلان با حضور معاون هماهنگ کننده و تنی چند از مسئولان انتظامی استان برگزار شد.

سرهنگ حسین حسن‌پور در مراسم تکریم رئیس پلیس فتای گیلان که در سالن کوثر ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: مقابله با جرائم سایبری از اهداف اصلی پلیس تخصصی فتا است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت فضازی مجازی، تصریح کرد: همواره باید با حضوری فعال در این فضا نسبت به شناسایی تهدیدها و آسیب‌ها اقدام کرده و به سالم‌سازی آن پرداخت.

وی از کارکنان پلیس فتا به عنوان افسران خط مقدم جنگ نرم با دشمن یاد کرد و اذعان داشت: فضای مجازی یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن در تغییر سبک زندگی، فرهنگ و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که شرط پیروزی در این جنگ، رصد و ایجاد بستر امن در فضای مجازی همراه با بصیرت و هوشیاری است.

سرهنگ حسن‌پور پیشگیری از جرم در فضای مجازی را یکی از اهداف پلیس فتا دانست و گفت: این پلیس تلاش می‌کند با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه موجب کاهش جرائم فضای سایبری در استان گیلان شود.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از زحمات و خدمات سرهنگ «ایرج پورمستمند» با اهدا لوح، تقدیر و سرهنگ «امیرحسین نقی‌مهر» عهده‌دار امور پلیس فتا استان گیلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز