خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان خبرداد:

امدادرسانی راهداران قزوینی به خودروهای گرفتار در برف

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۴۲۴

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از امدادرسانی راهداران این استان به هشت خودروی فاقد زنجیر چرخ در گردنه کماسار طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل تربره، افزود: بارش برف در محورهای الموت و کامل نبودن امکانات خودروها باعث گرفتار شدن برخی خودروها با تعداد ۱۵ سرنشین در این محور شد که با حضور به موقع  عوامل راهداری الموت و شهرستان قزوین نجات یافته و خودروی آنها رهاسازی شد.

وی با تاکید بر تجهیز خودرو به زنجیر چرخ در هنگام بارش برف اضافه کرد: بستن زنجیر چرخ یکی از ضروریات اصلی رانندگی در جاده برفی است که عدم رعایت آن از سوی برخی از رانندگان موجب سر خوردن خودروها، ایجاد ترافیک و خروج خودرو از جاده می‌شود.

تربره ادامه داد: بارش برف از عصر دیروز جمعه در مناطق الموت و آبیک آغاز شده بود که بلافاصله پس از شروع بارش تیم‌های راهداری عملیات نمک پاشی را در این راه‌ها آغاز کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بر خودداری از سفر در هنگام بارش برف تاکید کرد و از مردم خواست هرگونه اطلاعات از وضعیت راه‌های استان و کشور را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.

قزوین پنجمین استان کشور از نظر تعداد گردنه‌های برف گیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز