خبرگزاری کار ایران

حبیبی خبر داد:

آماده باش تمامی مدیران استان قزوین در طرح مدیریت محدودیت ها

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۲۵۴

فرمانده قرارگاه علمیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: با توجه به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، تمامی مدیران کل، معاونان و روسای ادارات شهرستانی در این دو هفته در آماده‌باش کامل هستند و ضرورت دارد در محل کار خود حضور داشته باشند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این‌خبر گفت: هرگونه ماموریت یا مرخصی اضطراری در این مدت، صرفا با هماهنگی فرماندهی قرارگاه علمیاتی مقابله با ویروس کرونا انجام خواهد پذیرفت.

وی گفت: همچنین با توجه به وضعیت قرمز در شهرستان‌های استان که لازم است یک سوم نیروها در محل کار حضور پیدا کنند. مابقی با هماهنگی ستاد استانی کرونا و فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان و بنا به درخواست فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان روسای ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا جهت نظارت، کنترل و انجام وظایف مرتبط با این حوزه در اختیار قرارگاه‌های شهرستان قرار خواهند گرفت.

حبیبی اضافه کرد: این نیروها صرفا در صورت نیاز نداشتن قرارگاه‌های شهرستانی و استانی می‌توانند از دورکاری استفاده کند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین گفت: مصوبات ستاد کرونا در حکم قانون است و تمرد از آن پیگرد قانونی دارد.

حبیبی با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم امروز اولویت و دغدغه اصلی همه مسئولان است، افزود: تنها با انسجام و هماهنگی متولیان امر و همراهی و جدیت مردم است که می‌توانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز