خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اعلام کرد:

تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۱۲۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با توجه به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها از اول آذرماه، تمامی مراکز و برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح استان قزوین به جز چاپخانه‌ها و رسانه‌ها به مدت ۲ هفته تعطیل می باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی اظهار کرد: در محدودیت‌های ۲ هفته ای سالن های سینما، تئاتر، آموزشگاههای هنری، نگارخانه ها، مراکز مهارت آموزی و آموزش زبان در این استان تعطیل است و آموزش ها فقط به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بیان کرد: در محدودیت‌های دو هفته آینده، چاپخانه‌ها جزو گروه یک حساب شدند، بنابراین فعالیت خودشان را خواهند داشت و همچنین نشریات و کارهایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت و واحدهای خدمات چاپی تعطیل هستند.

اسماعیلی ادامه داد:  ۲ هفته آینده تمامی فعالیت‌های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماما تعطیل هستند و مجموعه عالیت‌های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه سه هستند نیز تعطیل خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در طول روزهای آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

محدودیت های کرونایی از ساعت ۲۴ روز گذشته در استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز