خبرگزاری کار ایران

کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی خیرین سبزواری برای درمان بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۰۳۴

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار از کمک ۴ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومانی خیرین این شهرستان به بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سعید مهرانپور رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت سبزوار گفت :خیّران این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای درمان بیماران کرونایی کمک کردند و عمده کمک خیران بر مبنای نیاز سنجی‌ و کارشناسی، صرف خرید تجهیزات درمانی و اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار شده است.

او گفت: دستگاه‌های اکسیژن ساز، ونتیلاتور، پالس اکسی‌متر، دستگاه ضد عفونی، اتوسکوپ و افتالموسکوپ، دستگاه ساکشن، ضد عفونی کننده هوشمند و تشک مواج هوشمند، برخی از تجهیراتی است که از محل کمک‌های نیکوکاران به مراکز درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اهدا شده است.

او ادامه داد: همچنین از محل کمک‌های نیکوکاران حوزه سلامت، وسایل حفاظت فردی شامل ماسک، گان و دستکش و تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز کادر درمان و بیماران کرونایی و مؤسسات و مراکز درمانی، خریداری شده است.

خیرین سبزواری پارسال بیش از ۳میلیارد و ٧٠٠ میلیارد تومان در حوزه سلامت و برای احداث همراه سراها، درمانگاهها و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی، کمک کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز