خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان اعلام کرد:

لغزندگی سطح راه‌های ارتباطی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۹۱۳

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به آغاز بارش برف و باران که از شب گذشته آغاز شده، سطح راه‌های ارتباطی استان قزوین لغزنده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح محدودیت تردد خودروها در رابطه با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، خوشبختامه تردد در سطح جاده‌های استان بسیار کاهش یافته اما با وجود بارش‌ها، این مساله نباید باعث فریب رانندگان در راه‌ها شود تا جایی که رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی با خودرو مقابل و تماس با پلیس در مواقع ضروری باید مورد توجه قرار گیرد.

 رئیس پلیس راه استان ادامه داد: شب گذشته و امروز برخی از راه‌های فرعی از جمله مناطق رودبار الموت غربی و شرقی به همراه طالقان با بارش برف روبرو بوده اما در جاده‌های اصلی و آزادراه‌ها هم اکنون بارش باران، پدیده مه و کاهش دید افقی برای رانندگان وجود دارد.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: همزمان با آغاز فصل سرما و بارش‌های برف و باران همواره به رانندگان توصیه شده تا ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری، هنگام سفر در مواقع ضروری ابتدا نسبت به ایمن بودن وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشند و توشه غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ  نیز همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به آغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، پلیس راه قزوین از امروز با تجهیز و تکمیل امکانات و تیم‌های گشتی خود، ضمن نظارت دقیق جهت اجرای این طرح، با متخلفان به شدت برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه‌ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز