خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز محدودیت‌های 2 هفته‌ای در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۲۸

محدودیت‌های جدید کرونایی از امروز شنبه، اول آذر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌شرقی آغاز شد و کسب و کارهای غیر ضروری به مدت ۲ هفته تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، بر اساس طرح جامع اعمال محدودیت‌های کرونایی، تردد به شهرهای نارنجی 500 هزار تومان و شهرهای قرمز یک میلیون تومان در هر شبانه روز جریمه دارد.

در شهرهای قرمز تردد خودروها از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع است و همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک (ضروری) تعطیل خواهند بود.

در این طرح، فعالیت‌ها و کارخانه‌های تولیدی مهم که با معیشت و زندگی مردم سر و کار دارند، ادامه خواهد داشت. همچنین تست مثبت‌ها هم در صورت عدم رعایت قرنطینه 200 هزار تومان جریمه می‎شوند.

در این طرح آمده است، در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا یک سوم کارکنان باید در ادارات حضور داشته باشند و همچنین یک سوم کارکنان در وضعیت زرد و در وضع نارنجی تا یک دوم کارکنان، باید در اداره‎ها حضور داشته باشند.

این گزارش می‌افزاید، آذربایجان شرقی از ماه ها قبل در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و وضعیت شیوع این ویروس در بیشتر شهرستان های آن حاد گزارش شده است.

بنابر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روزانه جواب آزمایش کرونای 500 نفر از مردم آذربایجان شرقی مثبت می شود و آمار فوتی های ناشی از بیماری کویید19 دورقمی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز