خبرگزاری کار ایران

پس از سالها فعالیت در عرصه کارگری؛

پیشکسوت جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی درگذشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۱۱

پیشکسوت جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی، قائم مقام و مشار عالی دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز شامگاه دیروز جان به جان افرین تسلیم کرد.

به گزارش ایلنا از تبریز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر تشکیلات آذربایجان شرقی، مرحوم حمید جبارپور پیشکسوت‌جامعه کارگری فعالیت خود را در شرکت واحد اتوبوسرانی‌تبریز آغاز کرد و با تاسیس شورای‌ اسلامی کار در راستای دفاع از حقوق کارگران وارد عرصه فعالیت‌های کارگری شد.

وی در سمت رئیس شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز بارها به منظور حفظ منافع کارگران با مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به بحث پرداخت و تا حد اخراج پیش رفت و در نهایت توانست مانع از پایمال شدن حقوق  کارگران این شرکت شود.

حمید جبارپور همچنین در این سمت به عنوان رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان آذربایجان شرقی انتخاب شد و در ادامه فعالیت های صادقانه و اطلاعات جامعی از قانون کار و تامین اجتماعی داشت به عضویت کانونعالی شورای های اسلامی کار کشور در آمد و منشا خدمات مثبتی شد.

جبارپور مدتی بعد با انتقال به خانه کارگر تبریز و عضویت در هیات اجرایی آن در سمت های مختلفی از جمله مسئول امور اعضا و آموزش جانشین و مشاور عالی خانه آذربایجان شرقی جانشین دبیر اجرایی و عضو اتحادیه پیشکسوتان استان همواره در توسعه فعالیت های این نهاد کارگری، طرح و پیگیری مشکلات کارگران یار و یاور حاج کریم صادق زاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر استان بود. وی در طول همه‌ سال های حضورش در میان تشکل های کارگری همواره یکی از محورهای اصلی برای طرح مشکلات کارگری بود و جایگاه ویژه ای را در میان کارگران و بازنشستگان داشت.

مهندس کریم صادق زاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با صدور پیامی درگذشت حاج حمید جبارپور پیشکسوت جامعه کارگری و یار و یاور خانه کارگر را به جامعه کارگری و بازنشستگان استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

مهندس صادق زاده در این پیام با قدردانی از تلاش هاو خدمات ارزنده جبار پور تجلیل و اظهار داشته است وجود آقای جبارپور برای کارگران و بازنشستگان استان آذربایجان شرقی و کشور نعمت بزرگی بود که انشا الله جامعه کارگری و بازنشستگی استان آذربایجان شرقی با تداوم فعالیت ها در دفاع از حقوق این قشر یاد و خاطره وی را گرامی خواهند داشت.

لازم به ذکر است به دلیل شرایط بیماری کرونا امکان برگزاری مراسم برای درگذشت وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری کار ایران ایلنا در آذربایجان شرقی فقدان این فعال و پیشکسوت جامعه کارگری را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه فرهیخته کارگری کشور، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز