خبرگزاری کار ایران

شهردار اردبیل خبر داد:

تداوم ارائه خدمات شهرداری اردبیل با وجود اعمال محدودیت‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۸۰۴

شهردار اردبیل گفت: خدمات شهرداری اردبیل با توجه به اهمیت بالای آن در تامین امنیت و رفاه شهروندان, در ایام محدودیت های کرونایی نیز با ضوابط خاص ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا, حمید لطف اللهیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا که با حضور معاونین شهرداری اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: دستورالعمل‌های دورکاری و نوبتی کردن فعالیت کارکنان و کارگران شهرداری اردبیل تنظیم شده و بزودی جهت پیشگیری از شیوع کرونا ابلاغ خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات شهرداری اردبیل در ایام محدودیت‌های کرونایی نیز ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: با توجه به گستردگی خدمات شهرداری و اهمیت بالای خدماتی این سازمان، لذا در راستای تامین امنیت و رفاه شهروندان امکان تعطیلی برای این سازمان وجود ندارد.

شهردار اردبیل ادامه داد: خدماتی نظیر فعالیت آتش‌نشانی و تنظیف شهری و همچنین خدمات حمل‌ونقل شهری و سایر فعالیت‌ها همچنان از سوی شهرداری ارائه خواهد شد اما به دلیل حفظ سلامت شهروندان این خدمات با رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.

لطف اللهیان تصریح کرد: کارکنانی که دارای پرونده بیماری‌های خاص باشند و همچنین کسانی که مبتلا به کرونا یا مشکوک به آن بوده و احتمال ناقل بودن آنان محرز شود و همچنین بانوانی که دارای فرزند زیر ۶ سال باشند با نظر مدیر مستقیم خود به صورت دورکاری یا شیفت بندی در شهرداری اردبیل جهت ارائه خدمات به مردم, مشغول به فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز