خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی کرونا از امروز در همدان/ خودروهای متخلف 10میلیون ریال جریمه می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۷۱۳

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: محدودیت های ترافیکی کرونایی از صبح امروز در این استان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از همدان، سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و جلوگیری از ترددهایی که از قبل ممنوع اعلام شده، ممنوعیت های تردد در استان اعمال می شود و خودروهای دارای پلاک بومی حق خروج از شهر و خودروهای دارای پلاک غیر بومی حق ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.

سرهنگ علی فکری گفت: اعمال محدودیت ها در سه مبدا ورودی تقاطع بابک، پل غدیر (سه راهی فرهنگیان) و بلوار سید جمال الدین اسدآبادی اجرایی می شود.

وی افزود: با عنایت به دستورالعمل واصله از ابتدای شروع طرح و از تاریخ 99/09/01 نسبت به محدود کردن ورود و خروج های خودرو ها در مبادی ورودی، عوامل پلیس راهور با خودروهای غیر مجاز با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر همدان برخورد شده و این خودروها مبلغ 10میلیون ریال جریمه خواهند شد.

فکری ادامه داد: ممنوعیت های موجود به صورت 24 ساعته بوده و در تمام ساعات شبانه روز و تا پایان اعلام طرح که منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است این طرح با قوت اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: پلیس راهور از تجهیزات الکترونیکی جهت برخورد با پلاک های غیر بومی استفاده خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت: این طرح به صورت شهر به شهر بوده و ورود سایر پلاک های شهرستان‌های همدان امکان تردد در داخل شهر همدان و بالعکس را نخواهند داشت.

فکری در خاتمه افزود: تردد خودروهای باری، عمومی و مسافربری بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز