خبرگزاری کار ایران

پلیس کیش خبر داد:

دستگیری عامل ضرب و جرح در اسکله تفریحی کیش

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۴۵

مرکز اطلاع رسانی خبری پلیس کیش از دستگیری عامل و ضارب درگیری در اسکله تفریحی کیش خبر داد.

به گزارش ایلنا، ساعت ۳ بامداد امروز در تماس مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره ضرب و جرح و مجروحیت یک جوان در اسکله تفریحی جزیره کیش، گشت کلانتری پلیس در صحنه حاضر و پس از اعزام مجروح به بیمارستان، مراتب شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی خبری پلیس کیش با هماهنگی و دستور دادستان جزیره کیش و اقدامات فنی و پلیسی کارکنان پلیس کیش مخفیگاه ضارب شناسایی و در بازرسی از خودرو وی وسیله ضرب و جرح آلوده به خون پیدا شده و فرد خاطی پس از حدود ۱۰ ساعت دستگیر شد.

در بررسی‌های اولیه انگیزه فرد از درگیری، اختلاف شخصی بوده که منجر به ضرب و جرح با شئ برنده تیز شده، که تا این لحظه با ابراز امیدواری فرد مجروح در بیمارستان کیش حال عمومی وی مساعد اعلام شده و در حال مداوا است.

مرکز اطلاع رسانی خبری پلیس کیش در پایان این اطلاعیه اعلام کرد: پلیس مسئول نظم و امنیت جامعه است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس به هیچ فرد یا گروهی اجازه برهم زدن نظم و امنیت مردم را نمی‌دهد و مشارکت مردم از طریق برقراری ارتباط با پلیس ۱۱۰ و راه اندازی پایش تصویری می‌تواند کمک شایانی به پلیس در حفظ امنیت در جزیره کیش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز