خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه:

3 مصدوم حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی خارگ از بیمارستان مرخص شدند

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۱۱

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه گفت: از پنج مصدوم اعزامی حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی خارگ به دو بیمارستان گناوه، سه نفر ترخیص شدند و دو نفر بستری هستند که حال یکی از مصدومان وخیم است.

به گزارش ایلنا، دکتر محمد جواد طاهری گفت: دیشب پنج مصدوم مجتمع پتروشیمی خارگ با شناور ناجی اداره بندر به گناوه منتقل شدند که چهار مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی منتقل شدند و یک نفر هم به بیمارستان امیرالمومنین انتقال یافت.

وی افزود: تاکنون دو نفر از مصدومانی که در بیمارستان سوانح و سوختگی بودند با توجه به اینکه سوختگی‌شان زیر ۱۰ درصد بود ترخیص شده‌اند، اما دو بیمار دیگر در بیمارستان بستری هستند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ادامه داد: یکی از این مصدومان ۱۰۰ درصد سوختگی دارد و حالش وخیم است، اما هنوز فوت نکرده است و مصدوم دیگر ۳۰ درصد سوختگی دارد.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه عنوان کرد: تنها مصدومی که در بیمارستان امیرالمومنین گناوه بستری بوده هم ترخیص شده است.

آتش سوزی پتروشیمی جزیره خارگ دیروز (پنج شنبه ۲۹ آبان) ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه هنگام تعمیرات ادواری برای افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت محصولات LPG و ایمن سازی واحد جذب و تفکیک و خط ۲ آمین رخ داد.

مدیرعامل پتروشیمی خارگ، وقوع آتش‌سوزی را ناشی از هیدروکربن‌های تخلیه شده در هنگام تعمیرات اساسی واحد ال‌پی‌جی عنوان کرد.

غلامرضا امیر شقاقی افزود: هم‌اکنون فرآیند‌های عملیاتی پتروشیمی خارگ در حالت عادی ادامه دارد و واحد متانول به طور کامل در مدار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز