خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران خبر داد:

فوت ۷۰ بیمار کرونایی در گچساران

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۴۶۰

فرماندار گچساران گفت: تاکنون ۷۰ نفر بر اثر کرونا در این شهرستان جان باخته اند.

به گزارش ایلنا، خوان پایه فرماندار گچساران در نشست ستاد کرونای گچساران، گفت: تاکنون بیش از ۸۱.۸ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان بهبود یافته اند.

خوان پایه افزود: ۷ هزار و ۸۶۷ مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک گرفته شده که نمونه آزمایشی ۳۸ درصد از این تعداد مثبت بوده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه شاخص نمونه گیری در شهرستان ۶.۳ دهم درصد است، اضافه کرد: این در حالی است که شاخص نمونه گیری در کشور ۵.۲ دهم درصد است.

خوان پایه ادامه داد: شاخص فوتی‌های ناشی از کرونا در گچساران بالاتر از میانگین استان است به همین دلیل محدویت کرونایی جدید در گچساران از یکم آذرماه به مدت ۲ هفته اعمال می‌شود.

وی افزود: بیشترین فوتی‌های این شهرستان در آبان امسال با ۲۳ نفر بوده است.

خوان پایه با بیان اینکه ۳۲ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کارکنان دستگاه‌های اجرایی بوده اند، افزود: ۹۰ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان ساکن شهر هستند.

وی ادامه داد: شاخص فوتی‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱.۷ دهم درصد است در حالی که در گچساران ۲٫۳دهم درصد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز