خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری اعلام کرد:

اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در استان کرمانشاه از شنبه

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۶۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از طرح اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها از بامداد روز شنبه یکم آذرماه در استان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: کمک هایی از سوی دولت برای مردم و طبقات آسیب پذیر در نظر گرفته شده که این کمک ها از سوی نهادهای حمایتی و سپاه پاسداران در بین مردم و طبقات آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

وی افزود : شش تیم نظارتی در شهر کرمانشاه بر اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها نظارت خواهند کرد.

خوش اقبال تصریح کرد : مساجد و اماکن متبرکه در این دو هفته تعطیل کامل هستند. انتظار همراهی ائمه جمعه و روحانیون را در اجرای این طرح داریم.

این مقام مسئول بیان کرد : ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای وضعیت قرمز و به شهرهای وضعیت قرمز ممنوع است.

خوش اقبال بیان کرد : اعمال ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای وضعیت قرمز بخاطر تاثیر  شب نشینی ها و دور همی‌های خانوادگی در بالا رفتن آمار کرونا بوده است. این ممنوعیت از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار افزود: در طرح محدودیت‌ها قرار نیست هیچ کارخانه و تولیدی تعطیل شود. جابجایی شاغلان در کارخانجات به شهرهای دیگر با تایید لیست توسط صنعت معدن و تجارت بلامانع است.

وی افزود: توقع می‌رود که مردم در این دو هفته نهایت همکاری را با طرح ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها را داشته باشند. ورودی بیماران به بیمارستان‌ها بیش از خروجی‌ها شده و این وضعیت اگر ادامه یابد خستگی شدید کادر درمان و افزایش فوتی را خواهیم داشت.  

خوش اقبال ادامه داد: ۱۳ وزارتخانه در طرح محدودیت‌های دو هفته ای مسئولیت پذیرفته اند. ادارات موظفند تمام امکانات خود را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح محله محور بکار بگیرند. با کوتاهی‌ها و قصور ادارات در این بخش برخورد خواهد شد.

وی گفت : از مردم برای صبوری‌ها و رسانه‌ها در اطلاع رسانی‌ها تقدیر و تشکر داریم. امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها زحمات پرستاران و کادر درمانی را قدر بدانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز