خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد:

فوت 177 نفر در شاهرود بر اثر ابتلا به کرونا / میانگین استفاده از ماسک به 90 درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۱۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از ابتدای شیوع همه گیری کرونا تا‌کنون، ۱۷۷ نفر در شهرستان‌های زیرمجموعه تحت مدیریت این دانشگاه به دلیل ابتلا به کرونا، فوت کردند.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود تصریح کرد: کل مراجعه به مراکز درمانی با تشخیص کرونا بالغ بر ۱۰ هزار و ۷۷۱ نفر بوده و ۳ هزار و ۱۷۹ نفر در بخش‌های اختصاصی بستری شدند.

وی افزود: ۴ هزار و ۲۵۸ نفر کل موارد مثبت قطعی کرونا در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است که ۲ هزار و ۴۳۰ نفر سرپایی و یک هزار و ۸۲۸ نفر بستری شدند.

چمن یادآور شد: در حال حاضر در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه، ۲۴۸ نفر به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۳۳ نفر در بخش های ویژه و آی سی یو قرار دارند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: پیش بینی داریم با اجرای صحیح تدابیر و محدودیت های هوشمند شاهد تسهیل و تسریع در تثبیت و کاهش شیوع و مهار نسبی باشیم.

وی گفت: پس از اجرای محدودیت های اخیر، رعایت پروتکل ها به ۸۰ درصد و استفاده از ماسک به ۹۰ درصد رسید و نشان از این دارد که مردم مشارکت بهتری داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز