خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار لرستان:

مهمترین رسالت در استاندارد مصالح ساختمانی، امنیت جانی مردم است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۲۳۵

معاون استاندار لرستان گفت: امنیت جانی مردم مهم‌ترین رسالت در استاندارد مصالح ساختمانی است.

به گزارش ایلنا، گودرز امیری در جلسه شورای استاندارد استان، اظهار کرد: مهمترین رسالت ما در استاندارد سازی مصالح ساختمانی، ایجاد امنیت جانی مردم است چرا که عدم مقاومت در ابزار ساختمانی باعث به خطر افتادن جان مردم می‌شود.

امیری افزود: اداره‌کل استاندارد باید بر فرآیند ساخت، کیفیت، مراحل تولید و آزمایش، تیرچه نظارت لازم را اعمال کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به ضرورت نظارت، گفت: ناظر باید با حضور در محل کارگاه بر روند و کیفیت کار نظارت مستمر داشته باشد و گزارشات مربوطه را به شهرداری و نظام مهندسی و اداره‌کل استاندارد ارائه دهد.

او ادامه داد: مجموعه‌هایی که مجوز تولید ندارند باید هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شوند و کارگاه‌هایی که مجوز دارند باید به تجهیزات نرم‌افزاری و سیستم‌های طراحی مجهز شوند تا بتوانند بر اساس نیاز و نقشه سازه، طراحی‌ها را انجام دهند.

 امیری در ادامه با اشاره به اینکه اسناد پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی از حیث خرید کالا و خدمات مشمول استانداردهای اجباری است، گفت: در این زمینه بررسی لازم به عمل آید و در صورت تخلف موارد به دیوان محاسبات و سازمان بازرسی منعکس شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز