خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز بهداشت کاشان خبر داد:

وضعیت کاشان، همچنان قرمز و در حالت بسیار خطرناک است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۲۳۱

مدیر مرکز بهداشت کاشان گفت: در حال حاضر کرونا در همه جای کاشان هست و شهروندان ضروری است هشدارهای ایمنی کرونا را جدی گرفته ولی استفاده از ماسک را که کمک بزرگی جهت پیشگیری از ویروس است را جدی بگیرند.

 به گزارش ایلنا از کاشان، مسعود دهقانی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان کاشان در حالت قرمز از منظر شیوع کرونا قرار دارد تاکید کرد: کرونا در کاشان در بدترین حالت ممکن قرار دارد و افزایش بیماران در بخش مراقبت های ویژه تاییدی برای اثبات این گفته است.

او تصریح کرد: روزانه آزمایش کرونا ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر  در کاشان مثبت اعلام می شود و از ابتدای شیوع ویروس در سطح کاشان تا کنون  ۹۵۰۰ نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

دهقانی درپاسخ به درخواست اعضا ستاد مدیریت ومقابله با کرونا شهرستان مبنی بر ممنوعیت حضور همراه بیمار در مراکز درمانی گفت: حضور همراه یا نزدیکان بیمار کرونایی تاثیر بسیار زیادی در روند بهبودی بیمار داشته است و از طرفی کادر درمان نیز به تنهایی قادر به رسیدگی به امور همه افراد بستری نیستند.

او افزود: در این مواقع تابع دستورات ابلاغی وزارت خانه هستیم وتاکید همیشگی به شهروندان این است که آنها می توانند با رعایت نکات بهداشتی،استفاده از ماسک و یا گان از بیماری کرونا مصون بمانند وحضور آنان هیچ منعی ندارد.

مدیر مرکز بهداشت کاشان اضافه کرد: مقرر شد از شنبه یکم آذر ماه طبق مصوبه کشوری ستاد مدیریت کرونا کشور  به غیر از اصناف گروه یک، فعالیت تمامی اصناف گروه دو،سه وچهار به مدت یک هفته متوقف شود.

دهقانی همچنین از تقسیم  اصناف گروه یک را به دو دسته ضروری وغیر ضروری خبر داد و ویادآور شد:ساعت فعالیت اصناف موجود در گروه ضروری که شامل تامین کنندگان مایحتاج ضروری غذایی وخوراکی هستندتا ۹ شب واصناف حاضر در گروه غیر ضروری مجاز به فعالیت تا ساعت ۲عصر هستند.

او با بیان اینکه پس از رصد و بررسی نتایج یک هفته تعطیلی اصناف برای ادامه آن تصمیم گیری خواهد شد تاکید کرد:اتاق اصناف به همراه نیروی انتظامی موظف به پلمب وتشکیل پرونده برای واحد های متخلف شدند.

دهقانی افزود: افرادی که به دلایلی مجبور هستند از کاشان به مناطق قرمز و برعکس  رفت و آمد کنند با ارائه مستندات می توانند از فرمانداری کاشان مجوز دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز