خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در اصفهان :

عواید پروژه آزادراه شرق اصفهان مستقیم به جیب بازنشستگان کشور می رود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۲۰۵

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: منافع افتتاح و راه‌اندازی پروژه‌ آزادراه شرق اصفهان در جیب ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی یعنی بازنشستگان می‌رود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اکبر افتخاری در آیین افتتاح پروژه ملی آزادراه شرق اصفهان اظهار داشت: ایجاد طرح‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی یکی از وظایف اصلی صندوق‌های بازنشستگی است و صندوق بازنشستگی کشوری وظیفه خود می‌داند که در توسعه این پروژه‌ها کمک کند تا کمکی به بازنشستگان کشور باشد.

او افزود: می‌توان گفت یکی از کارهایی که منافع آن مستقیم در جیب افرادی می‌نشیند که اولا ذی‌نفعان صندوق بازنشستگی هستند و کمک به بهبود زندگی آن‌ها می‌کند و از دو منظر نقشی که در توسعه کشور دارد و نقشی که در حوزه معنوی دارد نگاه می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: ما در صندوق بازنشستگی کشوری طرح‌های دیگری داریم .

افتخاری بیان کرد: با طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان آرزوی 15 ساله بازنشستگان را امسال رقم زدیم که بار مالی سنگینی برای صندوق بازنشستگی دارد، اما در این شرایط توانستیم این بزرگراه را پیش ببریم، یک همت والا و یک کمک جدی می‌خواست که بتواند منشا خیری برای کشور باشد.

او  گفت: عوامل اجرایی پروژه امیدی به اتمام پروژه نداشتند، اما امروز افتتاح شد و ادامه پروژه‌ها را نیز پیگیر هستیم تا عواید آن به بازنشسته‌های کشور بازگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز