خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

ترددهای ضروری بین شهری و استانی به نیروی انتظامی اطلاع رسانی شود/اصناف متخلف پلمب می شوند

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۱۶۴

به گفته استاندار زنجان، ترددهای ضروری بین شهری و استانی توسط فرمانداران احصا شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی، در جلسه ستاد کرونا در محل استاندار زنجان،  بر ضرورت همکاری مردم در قطع بیماری کرونا در جامعه تاکید کرد و گفت: ارتقای رعایت بهداشت فردی و اجتماعی دراستان مورد تاکید است.

استاندار زنجان،  با بیان اینکه برخی افراد در جامعه پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، ادامه داد: در استان زنجان 2 هزار تخت بیمارستانی وجود دارد که 750 تخت توسط بیماران اشغال شده است.

او با یادآوری اینکه شهرستان خرم‌دره از لحاظ شیوع ویروس کرونا جزو ۴۱ شهرستان پرخطر کشور اعلام شده بود، ادامه داد: با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در حال حاضر این شهرستان وضعیت خوبی دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهرستان ماهنشان و ایجرود در وضعیت خوبی قرار ندارد، ادامه داد: تعلل در انجام وظایف توسط هیچ مسئولی پذیرفته شده نیست.

استاندار زنجان به وضعیت فعالیت ادارات در شرایط پیشرو اشاره کرد و گفت: اولویت دورکاری در ادارات با افراد بالای 60 سال، دارای بیماری زمینه ای و همسر کارکنانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، باشد.

حقیقی با اشاره به اینکه اصنافی که مصوبه ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی بعد از ساعت 18 را رعایت نکنند، پلمپ می شوند، ادامه داد: اصنافی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکننددر مرحله اول اخطار داده شده و در مرحله آخر پلمب شود.

او با بیان اینکه ترددهای ضروری بین شهری و استانی توسط فرمانداران احصا شده و در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد، ادامه داد: فعالیت بانک‌ها فقط برای ارائه خدمات درون بانکی بوده و طی دو هفته از اول آذر نباید به مشتریان خدمات ارائه کنند.

حقیقی با بیان اینکه فروشگاه‌های بزرگ استان تنها وظیفه ارائه خدمات ضروری به مردم را دارند، گفت:نباید از ستاد تنظیم بازار غفلت کرد، این ستاد باید با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز