خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمانشاه:

با متخلفان حادثه خیابان دبیراعظم برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۷۷

دادستان کرمانشاه در واکنش به انتشار گسترده فیلم تجمع مردم در یکی از خیابان های کرمانشاه در فضای مجازی، اعلام کرد: با متخلفان حادثه خیابان دبیر اعظم برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در واکنش به انتشار فیلمی از تجمع در یکی از خیابان‌های کرمانشاه، اظهار کرد:  عصر امروز(28 آبان) ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه برای اجرای دستور العمل ستاد مقابله با کرونا در رابطه با ممنوعیت فعالیت کسبه و بازاریان پس ساعت 18 ،به خیابان دبیراعظم کرمانشاه که یکی از مراکز اصلی خرید شهر است، رفتند.

او تصریح کرد: زمانی که ماموران اجراییات شهرداری مشغول دادن تذکر به برخی از کسبه این خیابان برای بستن مغازه هایشان بودند با اعتراض و برخورد شدید تعدادی از آنها مواجه شدند. 

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: بدنبال این مسئله درگیری بین کسبه این خیابان و ماموران اجرائیات بوجود می آید و پس از آن گروهی از مردم نیز تجمع می کنند. 

او بااشاره به انتشار گسترده فیلم این تجمع در فضای مجازی، اعلام کرد: متاسفانه برخی از شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران با بازپخش این فیلم  از حضور نیروهای امنیتی و برخورد آنها با کسبه و مردم خبر دادند، درحالی که هیچکدام از نیروهای نظامی و امنیتی همانطوری که در فیلم مشاهده می شود در این تجمع حضور نداشته اند. 

کرمی در ادامه از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان این حادثه خبر داد و تاکید کرد: بصورت ویژه بررسی ابعاد مختلف این حادثه را در دستور کار قرار داده ایم و با ماموران متخلف اجرائیات و هم با کسبه‌ای که بی‌توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا هستند، برخورد خواهیم کرد. 

او در ادامه با تاکید براینکه دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا برای همه لازم الاجراست، اعلام کرد: از همه شهروندان و بازاریان می خواهیم که به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با سعه صدر برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس همکاری لازم را با دستگاه های مسئول داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز