خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد:

آغاز دوران طلایی توسعه شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۷۴

رییش شورای شهر اردبیل همکاری قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای پروژه های عمرانی شهر اردبیل را آغاز دوران طلایی توسعه شهری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد انصاری در یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر اردبیل که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج, آزادسازی سوسنگرد را نقطه عطفی در پیروزی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و یاد و خاطره شهید آزادی سوسنگرد شهید جاوید محسنی را گرامی داشت.

وی افزود: بسیج با اقتدار کامل در تمامی بحران های کشور در خط مقدم حضور داشته که نمونه این مساله را می‌توان در حضور این نیروی مردمی در راستای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.  

رئیس شورای شهر اردبیل انعقاد قرارداد ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری اردبیل با قرارگاه خاتم را نویدبخش آغاز دوران طلایی توسعه شهری و رفع برخی از مشکلات اساسی شهروندان خصوصا معضل ترافیک دانست.

انصاری بیان کرد: با توجه به سابقه درخشان قرارگاه خاتم الانبیا که در ذهن عموم مردم نقش بسته, امیدواریم پروژه هایی که عملیات اجرایی آن اخیرا آغاز شد در تسریع تربن زمان ممکن و بدون وقفه به اتمام برسد تا برای آغاز پروژه های دیگر نیز در جهت توسعه شهری اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز