خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تشریح کرد:

جزئیات انهدام باند مسلح آدم ربایی در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۲۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات دستگیری 4 نفر از اعضای یک باند حرفه ای و مسلح آدم‌ربایی در زاهدان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرداد ماه سال گذشته چند فرد مسلح جوانی 28 ساله را به نیت اخاذی در یکی از محلات شهرستان زاهدان ربوده و در قبال آزادسازی وی مبلغی هنگفت را از خانواده اش اخاذی می کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: با تلاش پلیس هویت 2 تن از عاملان اصلی آدم‌ربایی شناسایی و مشخص شد، متهمان پس از دریافت پول از استان گریخته اند.

سردار طاهری گفت: تلاش پلیس برای دستگیری آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد آنها در سطح استان به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: با شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای شهرستان زاهدان، صبح روز گذشته تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر 4 نفر اعضای این باند مسلح آدم ربایی را داخل مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده در بازرسی از مخفیگاه متهمان ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت تریل مسروقه، 3 قبضه اسلحه کلاش، 10تیغه خشاب و 30 فشنگ جنگی را به همراه 2 عدد جلیقه ضد گلوله کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در بررسی سوابق اعضای این باند مسلح آدم ربایی مشخص شد آنها به دلیل 2 فقره آدم ربایی در استان کرمان تحت تعقیب مراجع قضایی این استان نیز هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز