خبرگزاری کار ایران

با حضور پاک دل؛

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۹۸۹

با حضور معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان معرفی شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، با حضور پاک دل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام حسن فریدون مدیرکل پیشین بنیاد شهید استان، محمد یزدانی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان معرفی شد.

خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت و جانبازان سرداران نهضت هستند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران طیف وسیع و گسترده ای از وظایف مختلف اعم از آموزش، درمان، اشتغال، سرمایه گذاری اقتصادی را به جامعه هدف خود که همان خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند ارائه می کند و به مثابه یک دولت کوچک است.

وی افزود: به همین واسطه می‌طلبد فردی که در جایگاه مدیریتی این مجموعه قرار می گیرد پر انرژی و پرتوان در جهت رسیدگی به امور جامعه هدف این مجموعه گام بردارد و این دولت کوچک را برای جامعه هدف خود راهبری کند.

خجسته پور اذعان داشت: سرکشی از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان به صورت مستمر و بیش از‌ پیش در دستور کار قرار گیرد به گونه ای که خانواده هایی که کمتر مورد سرکشی قرار گرفتند در اولویت قرار گیرند و شاهد این موضوع نباشیم که احیانا خانواده عزیزی از شهدا، جانبازان و ایثارگران به ورطه فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه در کنار حل مسائل مادی فرزندان این جامعه مقدس مسائل و مباحث معنوی نیز باید به صورت ویژه در دستورکار و مورد توجه باشد، تصریح کرد: فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان، الگو و سرمشق جامعه ما هستند و به همین واسطه نیاز است تا در برابر بروز خطا و آسیب های اجتماعی، محافظت و صیانت شوند.

وی همچنین بر پرداخت مطالبات دستگاه های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد و گفت: در مسیر پیشبرد اهداف این‌ مجموعه و ارائه خدمات مطلوب‌تر و شایسته‌تر به جامعه هدف، از ظرفیت و پتانسیل تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد فعالیت شود.

معاون استاندار سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ۷ ساله و قابل تقدیر حجت الاسلام فریدون، مدیرکل سابق این مجموعه گفت: یزدانی مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز از دل مجموعه بنیاد بوده و از ظرفیت و پتانسیل‌ها و خانواده شهدا و جمعیت ایثارگری استان شناخت دارد و سوابق ایثارگری و اجرایی ارزنده ای در کارنامه دارند که برای ایشان نیز در ادامه مسیر پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز