خبرگزاری کار ایران

سرهنگ دهنوی خبر داد:

لغو ممنوعیت ورود و خروج به مشهد از امروز/طرح محدودیت از شنبه اجرا خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۸۱۷

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: طرح محدودیت ورود و خروج از شهرستان‌ها از ساعت ۱۰ صبح روز جاری لغو شده و از صبح شنبه، اول آذر ماه، اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اعلام این خبر اظهار کرد: برابر  ابلاغیه‌ای که برای پلیس راهور خراسان رضوی صادر شده، از روز شنبه، یک آذر، در مبادی وردوی شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد به مدت دو هفته محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد. بر این اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است و اگر خودرویی در مسیر مبادی ابتدایی شهر قرار گیرد، در هر ۲۴ ساعت، یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

او افزود: همچنین ورود خودروهای شخصی به شهرهای با وضعیت نارنجی نیز ممنوع است و اگر خودرویی در مسیر مبادی ابتدایی شهر قرار گیرد، در هر ۲۴ ساعت ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد. همچنین ورود و خروج به شهرهای با وضعیت زرد عادی خواهد بود و ممنوعیتی ندارد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تردد خودروهای امدادی، درمانی، انتظامی، حمل‌بار و مسافر مشمول این ممنوعیت‌ها نخواهد بود. تا ساعت ۲۴ روز جمعه، ۳۰ آبان ماه، هیچ محدودیتی در داخل و خارج از شهر مشهد نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز