خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان:

سامانه بارشی جدید وارد قزوین می‌شود/ بارش شدید باران و احتمال ابگرفتگی معابر

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۱۷

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از بعداز ظهر روز جمعه سامانه بارشی جدید وارد استان قزوین می‌شود که با بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی آخوندی اظهار کرد: روز گذشته در برخی از مناطق استان قزوین باران بارید که این میزان در آوج ۲/۳میلیمتر و در سیردان ۱/۷میلیمتر گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: امروز و فردا ریز موج‌های که از منطقه عبور می‌کنند در برخی مناطق به ویژه در ارتفاعات شمالی باعث افزایش ابر، پدیده مه و رگبار و رعد و برق می‌شود.

آخوندی افزود: از بعداز ظهر روز جمعه یک سامانه بارشی جدید وارد منطقه می‌شود که پیامد آن تا اواخر وقت در بعضی از ساعات بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد است.

وی بیان کرد: بارش‌ها روز شنبه در بعضی از ساعات از شدت و گسترش بیشتری برخوردار است که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی در ادامه گفت: استقرار هوای سرد برای امروز و فردا ادامه دارد.

به گفته آخوندی، آوج با صفر درجه سردترین و رازمیان با دمای ۱۵ درجه گرمترین نقاط استان بودند و نوسانات دمایی قزوین هم بین ۳ تا ۱۳ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز