خبرگزاری کار ایران

حکم دادستان نهاوند درباره 3 ناقض پروتکل‌های بهداشتی/ 6 ماه خدمت به بیماران در مراکز درمانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۶۲۷

سه شهروند نهاوندی در استان همدان به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی محکوم به 6 ماه خدمت به بیماران در مراکز درمانی شدند.

به گزارش ایلنا از همدان، دادستان عمومی وانقلاب نهاوند گفت: با توجه به اینکه استان همدان بخصوص شهرستان نهاوند به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد مردم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه بیشتری کنند .

عباس آزاد بخت بیان کرد: از این رو مردم باید  در انجام پروتکل‌های بهداشتی دقت بیشتری انجام دهند زیرا  به طور قطع با کسانی که بخواهند سلامتی مردم را به خطر بیندازند برخورد قاطع صورت می گیرد وبه مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 او افزود: با توجه به اینکه از سوی دادستانی به 3 نفر از کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند  مجازات تعلیق تعقیب داده شد لذا حکم یک سال حبس به مدت ۶ ماه در مراکز درمانی و در هفته ده ساعت تبدیل شد .

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند با تشریح حکم صادره افزود: به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که بنا به تشخیص مرکز بهداشت تهدید علیه سلامت عمومی تلقی شود جرم محسوب شده و یک سال حبس برای مرتکبین در بر دارد.

آزاد بخت در پایان با اشاره به حکم صادر برای سه نفر از ناقضان دستورالعمل ستاد کرونا در شهرستان گفت: به طور قطع ما مطابق با قانون با کسانی که به هر نوع بخواهند سلامتی مردم و بهداشت عمومی را به خطر بیندازند و از سوی شبکه بهداشت به دادگاه معرفی شوند حکم‌های مشابه این سه نفر را صادر خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز